duminică, 15 mai 2016

SĂRBĂTOAREA DOVLECILOR



Miercuri 28 oct. 2015, la dirigenţie a fost “SARBATOAREA DOVLECILOR”. O sărbătoare pe care am considerat sa o petrecem "în familie". Cum familia mea de la scoală este a IX-a D, am "strâns rândurile"  și ne-am făcut "scena deschidă" în clasă.
Am avut doi prezentatori, Ionuț Berechet si Alexandru Lupu care s-au străduit cât au putut de bine să " țină frâiele" spectacolului nostru.
 Și pentru că nu ne-am mulţumit ca lucrurile să decurgă oricum, ne-am organizat pe trei concursuri:
CONCURS DE DOVLECI DECORAȚI / SCULPTAȚI- aici, Ciucă, Ionescu D, Badea M, Bucur , Militaru, Costache, Ciuhan, Iaia, Smărandel au fost protagoniștii. Au "luptat " să facă rost de dovleci, să-i sculpteze, sa-i decoreze și......să concureze. 
Bravii nostri concurenţi au fost fost puși să-si prezinte “operele” și au fost jurizați de onoratul juriu format din: Stan Florentina si Predică Oana. Un juriu echidistant, profesionist și bine organizat. Deci, AȘA DA!








Al doilea concurs a fost:
“CONCURS DE DESENE, DECUPAJE SI ARANJAMENTE DE HALLOWEEN”-
Ionescu I., Ruse, Mitoi, Ungureanu,  , Dura, Stan, Voicu si Oana și-au exprimat creativitatea și suportul la activitate prin desen. Iată câțiva artişti în devenire care și-au făcut debutul și au fost “evaluati si notati” de juriul format din Cristina  si  Marian R. Trebuie sa mai spunem ca tot Cristina este “vinovata” de crearea diplomelor de la cele două concursuri. Bravo Cristina, eşti om de echipă!











Iar la sfârsit am hotărât sa ne speriem cu toţii pentru că am avut “Concursul de deghizați”








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu